keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

We could have it all

Mä oon läskipaska. Mä oon vittu lihonu. Astuin vaa'alle viikonlopun jälkeen. 58.8kg. MITÄ VITTUA. Mun on pakko päästä alle 50kg ennen koulujen alkua, mä en kestä jos mä oon edelleen se läski jolle kaikki nauraa. Mä haluan olla upee ja kaunis ja kaikkee. Mutta ei, mä lihon ja lihon päivä päivältä enemmän ja enemmän. Mun seuraavan neljän viikon ohjelma näyttää tältä:
Maanantai - 1½h urheilua + lihaskunto
Tiistai - 1½h urheilua + lihaskunto
Keskiviikko - 1½h urheilua + lihaskunto
Torstai - lihaskunto
Perjantai - 1h lenkki
Lauantai - vapaa
Sunnuntai 1½h urheilua + lihaskunto
Ruokaa ei saa syödä paljo paskaakaan, jos tulee nälkä niin vettä ja korkeintaan yksi hedelmä. Illalla ehkä jotain vähä enemmän, suolasempaa. Ja tän on oikeesti vittu pakko pysyä. Pakko, pakko, PAKKO!!! Muuten mä kuolen, mä oon niiiin epäonnistunut. 

Ei kommentteja: