maanantai 27. kesäkuuta 2011

I know what I want

Mä oon niin läski. Niin huono. Mulla ei oo minkäänlaista itsekuria. Oon syöny tähän mennessä jo yli 700kcal. Loppupäivän pidän paastoa ja käyn ainakin tunnin lenkillä ja teen lihaskuntoa.
Miks hitossa mun piti käydä kaupassa. Miks mun piti mennä sinne nälkäsenä rahan kanssa? Sen siitä saa, ku ei voi pitää itseään kurissa. Oon kauhea possu. Kanasandwich ja jauhelihamikropitsa katos sen siliän tien kun sain ne. Niissä ei ees oo mitään ravintoa, tyhjiä kaloreita ja mun pitäis pärjätä loppupäivä niillä! Tyhmä, tyhmä, tyhmä minä. Argh. Eilen oli kuitenki parempi päivä. Tein 200 vatsalihasta, kävin ainakin tunnin reippaalla lenkillä. Mutta söin silti. Ja aika julmetusti söinkin, hitto soikoon. Nyt mä oikeesti lopetan sen saakelin syömisen, eihän siitä ole mitään hyötyäkään.

Ei kommentteja: